21. nov. 2008

Oppsummering


Katter from ruthietallulah on Comiqs

Ja, så er det siste etappe på 23 ting. Det har vært en utrolig opplevelsesrik gjennomgang av muligheter som finns på nettet. Brukermanualer på norsk kan være besværlige nok, nå har jeg måttet lese dem på engelsk og det har jeg strevd litt med, men det har gått bedre etter hvert.
Har fått hjelp av Lene og Marianne når det oppsto problemer av teknisk art. Er spent på om "oppskriften" på å gjøre noen av tingene er endret når jeg får lyst til å bruke dem senere, men håper at sidene er instruktive i så måte. Derfor er det nyttig med "Learning 2.1". Var inne og fant "Thing 68: Filtering Flickr" som tipser om lettere gjenfinning. Flickr er den tingen som umiddelbart har vært mest matnyttig både i jobbsammenheng og privat.
Synes også at fellessamlingene har vært bra. Tror ikke jeg har deltatt hvis dette bare hadde vært selvstudium. Vil gjerne delta på et nytt kurs ved en senere anledning.

1 kommentar:

lene sa...

Jeg er veldig imponert over innsatsen!! vel gjennomført:-) ting 23 er notert.